Projekt kontroller

A NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. stratégiai céljai között első helyen a kormányzati infrastruktúra működtetése, e-közigazgatási megoldások támogatása, valamint alap és emelt szintű kormányzati informatikai szolgáltatások állnak.

Tevékenységünk sikeres folytatásához, folyamatosan bővülő feladataink magas színvonalú ellátására új munkatársunkat várjuk

Projekt kontroller

munkakörbe határozott időre.

A következő kihívások várnak 
  • projektek erőforrásigényének és költségvetésének tervezése,
  • a projektek pénzügyi dokumentálásának elvégzése,
  • a projektek likviditásának folyamatos figyelemmel kísérése, a terv és tényadatok összevetése, az eltérések elemzése,
  • a főkönyvi könyveléssel és személyügyi nyilvántartással való egyezés vizsgálata,
  • külső és belső adatszolgáltatás.
Csatlakozz hozzánk, ha 
  • felsőfokú gazdasági végzettséggel rendelkezel,
  • pénzügyi, számviteli ismereteid vannak,
  • legalább 3 éves releváns szakmai tapasztalatod van,
  • magabiztosan kezeled az Excel-t,
  • úgy érzed rendszerszintű és analitikus gondolkodás, jó elemzőkészség, valamint
  • terhelhetőség, precizitás, proaktivitás, illetve csapatszellem jellemez,
  • nyitott vagy az új feladatok, vagy az eddigi feladatok új szemléletű megoldására.
Ha minket választasz 
  • minőségi szolgáltatást nyújtó szakmai közösség részese lehetsz,
  • az informatika és telekommunikáció élvonalbeli eszközeit alkalmazó professzionális munkahelyi környezet vár.
Előnyt jelent számodra 
  • SAP ismeret.

Ha szaktudásoddal, lendületeddel és ötleteiddel részese szeretnél lenni a kormányzati infokommunikációs stratégiai fejlesztések sikerének, akkor a Te jelentkezésedet várjuk.